Abszolút kezdőknek!
Sok levelet kaptam tőletek, melyben kérdezitek "regisztráltam és mire kell kattintani?"
Nos, hát igen, mindenki kezdte valahogy és jólesik a segítség, ezért ha teljesen kezdő vagy hasznát veszed az itt bemutatott néhány információnak.
Minden cég kezelőfelülete hasonló, persze mindegyik különbözik kicsit, de amire szükségünk van, azt könnyen megtaláljuk.
Akkor nézzük, hogy mire is kell kattintani?
A PTR lehetőséget nem tárgyalom bővebben.A "Paid 2 Read" ( fizetés olvasásért) az e-mailek küldését jelentik, amely meghatározó az összes hasonló weboldalon, melyet sok esetben engedélyezned kell, hogy aktiváld.Az e-mailek küldését kérheted belső és saját fiókba is, vagy mindkettőbe.
Minden oldalnál elsődleges a "Paid 2 Click" ( PTC ), ez magyarul fizetős klikk.Itt bannereket találsz különböző értékben.
Másodlagos a "Paid 2 Signup" ( PTS ), ez azt jelenti, hogy fizetnek, ha az oldal által reklámozott cégekhez regisztrálsz.A Paid 2 Signup és a Search különbsége annyi, hogy a normál Signup bárhova enged regisztrálni, míg a Search csak a megengedett országokra targetál.Tehát nekünk magyaroknak sokszor nem engedi, hogy USA helyekre regisztráljunk.Hogyan is működik ez?A cég logóját látod és egy űrlapot.Van úgy, hogy két űrlapot helyeznek el.
A logóra kattintva regisztrálj a céghez.A cég küld neked egy aktiváló e-mailt, amivel aktiválnod kell a regisztrációdat.Miután ez megtörtént ismét küld egy levelet igazolva az aktívvá válásodat, melyben az adataidat is elküldi neked, amivel regisztráltál ( username-felhasználóneved , password-jelszavad ).Ezt az utóbbi levelet kimásolod és egy az egyben beilleszted az űrlapba, amit a logó alatt látsz és megnyomod a "Submit" gombot.Ha van felső vékonyabb űrlap is, akkor oda azt az e-mailt kell beírni, ahova az aktiváló mailt kaptad.Az e-mail cím, amivel regisztrálsz az új céghez, ugyanaz legyen, mint ahonnan ezt megtetted. ( Tipp: Amikor regisztrálsz egy-egy céghez a visszaküldött aktíváló e-maileket őrizd meg, így legközelebb a regisztráció elmaradhat, csak be kell másolni a kapott mailt. )
A "Paid Signup Offers" lényegében ugyanaz, mint a fent leírtak, azzal a különbséggel vagy nem különbséggel, hogy itt, mint ahogy az "Offers" szó "Ajánlat" takarásában mindig friss cégek jelennek meg, friss ajánlatokkal.Ebben az esetben jobban lehet csemegézni köztük, mert mindig újak és más.Léteznek cégek, mint az " InterNational Offers ", amelyek kimondottan erre álltak rá.
Harmadlagos ( bár nem minden esetben ) a "Contest PTC".A Contest szó versenyt jelent, ami minden cégnél mást takar.Valahol egy jól fizető bannertömeget találunk a háttérben, ami véletlenszerűen fizet.Másik cégnél pedig a felhasználókat versenyeztetik, hogy minél többet klikkeljenek és ezért kevés százalékuknak, vagy csak egynek, nagyobb összeget fizetnek.A versenyt kiírhatják kattintás mennyiségre és bizonyos visszaszámlálással is.Tehát például ha te leszel az 1000. kattintó, akkor 25 $ jutalomban részesülsz, de a verseny alatti bannerek 0 pontot, centet érnek.
A "Paid To Promote" ( PTP ) alapesetben azt jelenti, hogy saját weboldalad, bannered vagy egy céges referral címed, bannered hírdeted más oldalakon.Tehát ha egy PTP lehetőséget felkínáló céghez regisztrálsz és a céges linkedet kiteszed saját weblapodra vagy másik céges hirdetésre és kattintanak rá, akkor minden kattintás után fizetséget kapsz az alapcégtől.Persze ezt a promóciós lehetőséget sok cég másként is felhasználja.Például klikkelési lehetőséget is biztosít egyben.Tehát cégen belül kattinthatsz a más céges promote bannerekre és te is berakhatod magad hírdetni.
A "Click To Win" ( CTW ) lehetőség kicsit újdonság, klikkelj és nyerhetsz.Ez is minden cégnél változó, de alapesetben rengeteget klikkeltetnek veled és a jutalom sajnos mindig elmarad.De ez sem igaz minden cégre.Feltétlenül fel kell fedezni, hogy is működik, mert lehet benne nagy lehetőség is.
A "Paid To Point" nem keverendő össze a Promote lehetőséggel.Itt a nevéből is kiderülve pontokért klikkelhetünk, melyet minden cégnél másra használhatunk fel, de főként hirdetésekre.Sok cégnél át lehet konvertálni a pontot más típusú pontra vagy éppen pénzre, melyet a "Convert To Cash" vagy a "Convert" gombok alatt találsz.
A "Paid To Toolbar" gomb jelenléte esetén lehetőséged van eszköztárakat letölteni a böngésződ moduljaként és azt használatba véve megkapod a felajánlott összeget.
Az "Upgrade" lehetőséget minden oldalé felajánlja.A lényege, hogy fizess be nekik azért, hogy kedvezőbben használhasd az oldalt.Például ha befizetsz 10 $-t, akkor onnan kezdve nem 8 $ a kifizetési minimum, hanem 1 $.Emellett kapsz x mennyiségű referráltat és ingyen hirdetheted bannered.Sok cégnél, melyek régiek és biztos fizetők talán érdemes upgrade-elni, de fiatal, ismeretlen céghez soha ne tedd meg ezt, mert lelépnek a pénzeddel.
Az "Earnings" gombot mindenki ismeri.Itt található az aktuális állásod és pénzed.Bár sok esetben ez is másként van.Van, hogy ezeket az adatokat a "Balance" gomb alatt leled meg.
A "Referral Center" vagy "Referral Links" alatt találod a felhasználó linkeket és bannereket, amivel refeket szerezhetsz.A "Referral Stats" pedig azt mutatja, hogy állsz refekkel, tehát hányan vannak alattad.Ezt van, hogy a "Downline" gomb alatt találod.
Az "Advertising" szó mindig a hirdetésekkel hozható összefüggésbe.Hirdethetsz befizetett pénzért e-goldról például.Az "Advertising Stats" gomb alatt megnézheted a megjelenített hirdetéseidet és ellenőrizheted azok futását és klikkjeit.Ha az Advertising szó "Redeem"-el párosul az azt jelenti, hogy a cégnél már meglévő pénzedet használhatod fel a feladandó hirdetésedre."Redeem for Advertising" jelentése pénzed beváltása hirdetésre.
|